Nareszcie!!

 

 

Pierwszy dzień akcji GO SUGAR FREE z FIT MISJĄ 🙂

 

 

Na dobry początek – sprawy organizacyjne 😉 :

 

 

akcja trwa 60 dni, niestety FB dopuszcza max 2 tygodnie na pojedyncze wydarzenie – z tego względu będziemy po prostu tworzyć kolejne wydarzenia, gdy obecne (KLIK) wygaśnie.

 

 

– akcję podzieliłam na miesiące, a każdy z nich na tygodnie i poszczególne dni. Będę z Wami codziennie – krok po kroku – aż wspólnymi siłami wyeksmitujemy cukier dodany na dobre z Waszej diety i życia 🙂

 

 

– nie jestem fanatykiem ;D nie chodzi o to, żeby już nigdy przenigdy nie zgrzeszyć na słodko – chodzi o to, by uwolnić się od uzależnienia od cukru, ograniczyć jego ilość tam, gdzie można i  trzeba, poprawić stan zdrowia, kondycję, a przy okazji schudnąć i zaoszczędzić całkiem sporo pieniędzy 😉

 

 

– po pierwszym miesiącu akcji – jeśli wytrwasz (a nic, co proponuję, nie będzie ponad Twoje siły!) – będziesz w stanie żyć bez słodzenia, bez batoników, bez coli i bez podjadania pomiędzy posiłkami. Unormujesz swoje wyniki, stracisz kilogramy, zyskasz energię. Poprawi się Twoje samopoczucie i wygląd skóry, włosów. Będziesz bystrzej myśleć 🙂

 

 

– po drugim miesiącu będziesz całkowicie odporny/-a na cukier, a ponadto staniesz się świadomym konsumentem – co oznacza, że żaden koncern czy producent nie będzie już w stanie manipulować Twoimi wyborami. W drugim miesiącu akcji wyposażymy Cię w narzędzia, które nie tylko pomogą Ci wytrwać w tym, co osiągnęliśmy do tej pory, ale i otworzą wiele nowych możliwości i alternatywnych ścieżek.

 

 

– program jest skuteczny, sprawdzony. Uzależnienie od cukru to prosty mechanizm i równie proste jest uwolnienie się z niego. To nie magia czy nadludzka moc – to wiedza, odrobina silnej woli i kilka sprytnych zagrywek. Tylko i aż tyle 🙂

 

 

– program zakłada, że tkwisz w cukrze po uszy. Jeśli nie jest z Tobą aż tak źle i na początku będziesz nudzić się proponowanymi krokami – mimo wszystko zostań. Z pewnością w kolejnych tygodniach uda nam się uchwycić Twoją pozycję i zachęcić Cię do postępów, niezależnie od tego, z jakiego startujesz punktu na osi cukrozależności.

 

 

Sprawy organizacyjne załatwione, czas na rachunek sumienia;)

 

 

DZIEŃ PIERWSZY

 

 

Pierwsze zadanie na dziś –

 

do wieczora WYPIJ CO NAJMNIEJ 1 LITR CZYSTEJ WODY bez dodatków 🙂 😉

 

 

 

Po co?

 

 

Woda oczyszcza organizm z toksyn. Człowiek dobrze nawodniony ma więcej energii, lepszy nastrój, szybciej myśli, wykazuje lepszą tolerancję stresu, ładniej wygląda.

 

 

Jeśli masz energię, nie potrzebujesz słodkiej przekąski, żeby jej więcej dostarczyć 🙂

 

 

Jeśli masz dobry nastrój i mniej stresów, nie musisz zagłuszać ich cukrem 🙂

 

 

Jeśli szybko myślisz, zdążysz POMYŚLEĆ zanim sięgniesz po zbędny cukier 😀

 

 

Jeśli porządnie się nawodnisz, ochota na pepsi czy fantę minie bez śladu!

 

 

CO DAJE PICIE WODY?

 

 

  • Powstrzymuje apetyt – pomaga w odróżnieniu głodu od pragnienia

 

  • Poprawia trawienie i pobudza metabolizm; wypłukuje z organizmu toksyny

 

  • Redukuje cholesterol, poprawia funkcjonowanie nerek, wątroby i jelit

 

  • Redukuje cellulit, nawilża skórę, przez co poprawia jej wygląd i elastyczność

 

  • Pomaga w rzeźbieniu mięśni, wspomaga pracę stawów

 

  • Poprawia wydolność organizmu w czasie ćwiczeń, funkcjonowanie serca, dotlenia, zwalcza zmęczenie i dodaje energii

 

  • Pomaga w dostarczaniu składników odżywczych do wszystkich narządów

 

  • Reguluje temperaturę organizmu

 

  • Redukuje bóle głowy, zwalcza skurcze, gorączkę, nieświeży oddech

  • Poprawia pamięć oraz koncentrację

 

 

Drugie zadanie na dziś –

 

POŚWIĘĆ 2 MINUTY NA UDZIELENIE ODPOWIEDZI W CUKROWEJ ANKIECIE

(na samym dole wpisu)

i odeślij mi ją do g. 17.00 (messenger albo e-mail fitmisja@o2.pl)

 

 

Po co?

 

 

Bo nawet nie wiesz, ile tego cukru pochłaniasz. Żaden obciach ani wstyd, mało kto zdaje sobie z tego sprawę.

 

 

Odeślij swoje odpowiedzi, a ja Ci to policzę w gramach i łyżeczkach – do jutra 😉

 

 

 

_________________________________________________________________________

TYLE ZADAŃ NA DZIŚ. Łatwizna.

 

 

 

Ale nic, co tu robimy, nie jest pozbawione sensu i celu!

 

 

Litr wody + ankieta. Pierwszy krok do wytrawnego życia ;). Piszcie tutaj lub na stronie wydarzenia, jak Wam poszło!

 

 

 

ANKIETA – skopiuj, odpowiedz, odeślij poprzez FB Messenger lub na @ fitmisja@o2.pl :

 

– czy słodzisz kawę/ herbatę? Ile łyżeczek cukru dziennie zużywasz do słodzenia?

 

– czy pijesz słodkie napoje – typu Fanta, Cola, Pepsi, Sprite? Jakie i ile dokładnie w ciągu dnia?

 

– czy pijesz soki i nektary owocowe, wodę z sokiem typu syrop, energy drinki? Jakie i ile dokładnie w ciągu dnia?

 

– czy codziennie zjadasz coś słodkiego – słodkie bułki, ciasta, ciastka, batoniki, czekoladę, żelki, etc? Ile dokładnie w ciągu dnia? Podaj nazwę, markę, ilość w gramach/ kostkach/ opakowaniach.

 

– czy jadasz deserki mleczne, puddingi, mleko smakowe? Jakie, ile dziennie?

 

– czy jadasz płatki śniadaniowe? Jakie, ile dziennie?

 

– czy jadasz dżemy i kremy czekoladowe do smarowania? Jakie, ile dziennie?

 

– czy jadasz słodki deser po obiedzie? Jeśli tak, to jaki?

 

– czy odczuwasz napadowy „głód na słodkie”, któremu nie potrafisz się oprzeć?

 

– ile jadasz dziennie białego pieczywa oraz innych produktów z białej mąki (pierogi, naleśniki, makaron, inne)?

9 comments on “DZIEŃ PIERWSZY – go sugar free z Fit Misją! DETOKS CUKROWY
  1. Ania napisał(a):

    Ja niestety uwielbiam słodkości 🙂

    • Aneta napisał(a):

      Ania, a kto nie uwielbia 😉
      Dołącz do nas i po prostu staraj się wypełniać zadania w tempie, jakie proponujemy. To działa 😉 sama sprawdź 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *