DZIEŃ PIĄTY akcji GO SUGAR FREE z FIT MISJĄ 🙂

 

 

!!! KONTYNUUJESZ PICIE WODY – patrz: zadanie na dziś 🙂

 

 

!!! SŁODZISZ MAX 4 ŁYŻECZKI DZIENNIE – redukując ilość wypijanych filiżanek

ALBO słodząc mniej niż zazwyczaj.

 

 

!!! SŁODZONĄ KAWĘ LUB HERBATĘ PIJASZ DO POSIŁKU – ALBO ZAMIAST –

nie pomiędzy posiłkami

 

 

!!! JEŻELI JADASZ SŁODYCZE W CIĄGU DNIA,

ZJADASZ JE RAZEM Z POSIŁKIEM LUB JAKO POSIŁEK

(2 śniadanie, podwieczorek?), nie pomiędzy.

 

 

!!! JADASZ REGULARNIE, 2-3 główne posiłki w ciągu dnia

i dodatkowo max 2 przekąski dziennie w miarę potrzeb

– zachowujesz czyste przerwy pomiędzy zaplanowanymi posiłkami (minimum 3 h)

 

 

 

 

 

Zadanie na dziś – ZWIĘKSZ ILOŚĆ WYPIJANEJ CZYSTEJ WODY BEZ DODATKÓW DO 1,5 l dziennie

 

 

Dzięki zachowaniu dotychczas wdrożonych zasad…

 

 

  • Jesteś dobrze nawodniony, unikasz mylenia fantomowego głodu z uczuciem pragnienia

 

  • Nie jadasz byle czego, w mniejszym lub większym stopniu planujesz swoje menu z wyprzedzeniem

 

  • Pozwalasz odpocząć organizmowi po posiłku, co sprzyja wyregulowaniu, odzyskaniu i utrzymaniu prawidłowego trybu pracy układów wewnętrznych, a tym samym umożliwia m.in. spalanie tkanki tłuszczowej u osób z nadmiarem kilogramów i redukuje napadowy głód na słodkie

 

  • Cukier do słodzenia napojów ograniczasz do 20 g dziennie, co samo w sobie jest wspaniałym osiągnięciem, jeśli wcześniej używałeś/ używałaś go bez ograniczeń 🙂 🙂