DZIEŃ OSIEMNASTY akcji GO SUGAR FREE z FIT MISJĄ 🙂

 

 

  • !!! KONTYNUUJESZ PICIE WODY – min. 1,5 l dziennie czystej wody bez dodatków – klik! i klik!

 

  • !!! SŁODZISZ MAX 2 ŁYŻECZKI DZIENNIE – redukując ilość wypijanych filiżanek ALBO słodząc mniej niż zazwyczaj – klik! i klik! – patrz ZADANIE NA DZIŚ 😉

 

  • !!! SŁODZONĄ KAWĘ LUB HERBATĘ PIJASZ DO POSIŁKU – ALBO ZAMIAST – nie pomiędzy posiłkami – klik!

 

  • !!! JEŻELI JADASZ SŁODYCZE W CIĄGU DNIA, ZJADASZ JE RAZEM Z POSIŁKIEM LUB JAKO POSIŁEK (2 śniadanie, podwieczorek?), nie podjadasz pomiędzy 🙂 – klik!

 

  • !!! JADASZ REGULARNIE, 2-3 główne posiłki w ciągu dnia i dodatkowo max 2 przekąski dziennie w miarę potrzeb – zachowujesz czyste przerwy pomiędzy zaplanowanymi posiłkami (minimum 3 h) – klik!

 

  • !!! PRÓBUJESZ ZAMIENNIKÓW CUKRU, wiesz, po które warto sięgać – klik!

 

  • !!! OSTATNI POSIŁEK najpóźniej 2-3 h przed snem – klik!

 

  • !!! WYSYPIASZ SIĘ – zawsze min. 6 h, a kiedy tylko  masz sposobność – dłużej! – klik!

 

  • !!! NAPOJE, SOKI, NEKTARY, ENERGIZERY, WODA SMAKOWA – max 0,33 l dziennie – klik!

 

  • !!! ODKŁADASZ ZAOSZCZĘDZONE ZŁOTÓWKI do skarbonki 😉 – klik!

 

  • !!! NIE JADASZ CUKIERKÓW, ŻELKÓW, DRAŻETEK, LIZAKÓW – klik!

 

  • !!! ŻUJESZ GUMY TYLKO W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH, nawet te bez cukru 🙂 – klik!

 

  • !!! JADASZ ZDROWE ŚNIADANIA – klik!

 

 

 

 

ZADANIE NA DZIŚ – SŁODZISZ MAX. 2 ŁYŻECZKI DZIENNIE

 

… czyli albo redukujesz ilość cukru sypanego do swoich kaw/ herbat – albo ilość wypijanych filiżanek 🙂

 

 

Jeśli jest Ci ciężko zrezygnować ze słodkich gorących napojów, możesz dosładzać stewią, erytrolem lub ksylitolem.

 

 

Być może mniej słodka kawa czy herbata wciąż smakuje Ci mniej niż słodzona dużą ilością cukru, ale to minie – obiecuję. Twoje kubki smakowe były dotąd zalepione cukrem i wysokie stężenie słodkości mogło sprawić, że stały się mniej wrażliwe na wszelkie smaki. Jeśli trzymasz się naszych zaleceń i krok po kroku odstawiasz cukier, wkrótce zmysł smaku na powrót wyostrzy się – tymczasem (jeśli jest Ci naprawdę trudno) spróbuj zwykłą herbatę zastępować owocową, a do kawy dodawaj więcej mleka lub napoju roślinnego. Możesz również zaparzać słabszą kawę – wiem, co mówię, sama byłam entuzjastką mocnej jak wszyscy diabli, czarnej i bardzo słodkiej (4-5 łyżeczek cukru na kubek, 3-4 kubki dziennie!!). Gdy cukier odstawiłam, z 4 kubków zrobił się jeden, kawa o połowę słabsza, pół na pół z mlekiem. Herbat nie pijam, nie potrafiłam przekonać się do gorzkich – jednocześnie jednak przestały smakować mi słodzone, więc… piję wodę 😉 😉 😉

 

5 comments on “DZIEŃ OSIEMNASTY – go sugar free z Fit Misją! DETOKS CUKROWY

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *