DZIEŃ DWUDZIESTY akcji GO SUGAR FREE z FIT MISJĄ 🙂

 

 

  • !!! KONTYNUUJESZ PICIE WODY – min. 1,5 l dziennie czystej wody bez dodatków – klik! i klik!

 

  • !!! SŁODZISZ MAX 2 ŁYŻECZKI DZIENNIE – redukując ilość wypijanych filiżanek ALBO słodząc mniej niż zazwyczaj – klik! i klik! i klik!

 

  • !!! SŁODZONĄ KAWĘ LUB HERBATĘ PIJASZ DO POSIŁKU – ALBO ZAMIAST – nie pomiędzy posiłkami – klik!

 

  • !!! JEŻELI JADASZ SŁODYCZE W CIĄGU DNIA, ZJADASZ JE RAZEM Z POSIŁKIEM LUB JAKO POSIŁEK (2 śniadanie, podwieczorek?), nie podjadasz pomiędzy 🙂 – klik!

 

  • !!! JADASZ REGULARNIE, 2-3 główne posiłki w ciągu dnia i dodatkowo max 2 przekąski dziennie w miarę potrzeb – zachowujesz czyste przerwy pomiędzy zaplanowanymi posiłkami (minimum 3 h) – klik!

 

  • !!! PRÓBUJESZ ZAMIENNIKÓW CUKRU, wiesz, po które warto sięgać – klik!

 

  • !!! OSTATNI POSIŁEK najpóźniej 2-3 h przed snem – klik!

 

  • !!! WYSYPIASZ SIĘ – zawsze min. 6 h, a kiedy tylko  masz sposobność – dłużej! – klik!

 

  • !!! NAPOJE, SOKI, NEKTARY, ENERGIZERY, WODA SMAKOWA – max 0,2 l dziennie – PATRZ ZADANIE NA DZIŚ 🙂 oraz tutaj: klik!

 

  • !!! ODKŁADASZ ZAOSZCZĘDZONE ZŁOTÓWKI do skarbonki 😉 – klik!

 

  • !!! NIE JADASZ CUKIERKÓW, ŻELKÓW, DRAŻETEK, LIZAKÓW – klik!

 

  • !!! NIE JADASZ CIAST, CIASTEK I CIASTECZEK, PĄCZKÓW, CIASTEK Z KREMEM, MARKIZ, WAFLI – klik!

 

  • !!! ŻUJESZ GUMY TYLKO W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH, nawet te bez cukru 🙂 – klik!

 

  • !!! JADASZ ZDROWE ŚNIADANIA – klik!

 

 

 

 

Zadanie na dziś – OGRANICZAMY NAPOJE i SOKI do 0,2 l dziennie

(niepełna szklanka)

 

 

Dziś bardzo króciutko, bo temat omówiliśmy sobie tutaj – KLIK!

 

 

Koniecznie piszcie, co u Was, jak postanowienia, jak wytrwałość, jak motywacja?

 

 

Jesteście z nami?

 

 

Działamy?

 

3 comments on “DZIEŃ DWUDZIESTY – go sugar free z Fit Misją! DETOKS CUKROWY

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *