Pan Serniczek poleca się na weekend <3 <3

 

#najprostszysernik #serniknazimno #lowcarb #bezcukru #bezglutenu

 

(dla wersji #beznabiału zamiast sera i jogurtu używamy 3 puszek mleka kokosowego 85% koko i ukręcamy masę z tej gęstej części kokosowej 😉 )

 

Ciasto z tego przepisu:

 

MAZUREK BEZ MĄKI, CUKRU, TŁUSZCZU i NABIAŁU – Fit Misja na Wielkanoc!

 

Sernikowa góra:

 

  • kilogram twarogu,
  • duży kubek jogurtu,
  • erytrol do smaku,
  • 5 łyżek prawdziwego kakao i dużo cynamonu,
  • 3 łyżki żelatyny rozpuszczone w ćwierć szklanki wrzątku 🙂

 

Sposób wykonania:

Ser ucieramy na gładko z jogurtem, kakao i erytrolem, dolewamy rozpuszczoną ostudzoną żelatynę, wykładamy masę na kruchy spód i cierpliwie czekamy, aż sernik stężeje w lodówce <3 <3 <3

 

Cały sernik w wersji twaróg półtłusty + jogurt 2% ma 2860 kcal (B 293 g, T 135,5 g, W 87 g),

natomiast w wersji z mleczkiem kokosowym Real Thai 85% kokos – 3500 kcal (B 111 g, T 310 g, W 53,5 g)

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *